Upp! 3D

Idag tog jag och Sofie med våra småsyskon på bio och lite eftermys på McD :D verkade mycket uppskattat och var enligt mig riktigt kul och mysigt.
Vi såg på den omtalade filmen Upp!, var första filmen jag såg på 3D, det var riktigt ballt seriöst, nu ser jag mycket hellre en film på 3D än vanligt även fast det är lite dyrare. Dock så tycker jag dom kunde haft olika storlekar på glasögonen :s dom var tok för stora för stackars Erik som tillslut tog av sig dom och såg utan, vilket var nästan bara suddigt :( Men han fick en Happy Meal på McD efter ^^

Filmen var sevärd men ger den en stark trea, kan tyvärr inte överväga till en fyra pga att den inte tog mig med storm som jag hade förväntat mig. Men stark trea för handlingen och att filmen var riktigt bra gjord!
3D däremot ger jag en stark femma! Alla borde gå och se en bra film på 3D, allt blev så himla mycket bättre, man hänger med på ett helt annat sätt, risken att man somnar är minimal :D
Nästa film jag planerat att jag ska se är En julsaga på 3D. Den filmen verkar vara minst sagt underbar, jag älskar Charles Dickens En julsaga, men älskar mest av allt Mupparnas tolkning av den, Mupparnas julsaga, den inviger jag alltid julen med ;)




Bild ur Upp!


Kommentarer
Postat av: stenis

fyffaaaanan vad söt den lilla tjocka scouten är!!

2009-10-29 @ 23:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0