Nu börjas det!

Idag åkte jag in till stan innan jobbet för att införskaffa mig ett träningskort! Jag tränade också förstås men började lite lugnt, tänker pallra mig in igen på fredag innan jag börjar klockan 14.00 :)
Pappa ringde och gav mig order om att lägga mig i hårdträning nu så att jag är i topform inför lumpen! När det blir av får vi se, men jag är ganska säker på att jag vill ge det en chans både för min egen och pappas skull. Så ska försöka träna minst 3ggr i veckan och ut och springa 2. Med tanke på hur mitt liv ser ut just nu så ska det inte bli några större problem! :)

När jag kommit igång med träningen på riktigt så ska jag skriva upp mitt träningsschema som jag kör med på gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0