Shopping noja!

Jag tror jag glömt att meddela att jag shoppade här om dagen! Ganska rejält också, vilket var riktigt härligt, för jag gjorde bara bra köp :)

Detta var vad jag köpte:

Te på Bönor och blad för sammanlagt 111:- ett grönt te vars namn var Acai och var sjukt gott sen Rabarbergrädd till mamma
En hudlotion från Nivéa som hette SOS för extremt torr hud haha, mina ben flagnar...

Sen dom här kläderna/skorna:

Jag köpte den vita luvtröjan på Carlings för 299:-, hur skön som helst! Trosorna fyndade jag, två Björn Borg för 129:-/st :D



Jeansskjorta från Cubus för 199:- som jag köpte leggings(Cubus) för 99:- och ett skärp(H&M) till för 129:-



Och så fick jag äntligen min pälsväst för 299:- från VILA köpte den på Holmlunds, fyndade trosorna på Holmlunds också :) Till den här så köpte jag en enkel naturvit polotröja på H&M för 99:-



Jag velade mellan att köpa dom är för 599:- på Dinsko och ett par lårhöga med 11cm klack på skorett för 999:-, men det slutade med att jag köpte dessa vackra skönheter som jag även kan ha till vardags ;p


Kommentarer
Postat av: ellagrön

jo jag vet, jag ska fixa designen nån dag när jag orkar och har tid:)

2009-09-21 @ 20:40:31
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: ellagrön

jo jag vet, jag ska fixa designen nån dag när jag orkar och har tid:)

2009-09-21 @ 20:40:31
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: Moa

Fina grejjer! Har också provat den där fake pälsvästen, men det var inge snygg på mej, men jag vill också ha en fake pälsväst så jag letar vidare :P

2009-09-24 @ 23:01:39
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0