Aktiv!

Jag och Ullis gick och la oss fyra igår natt haha. Men jag somnade bra mycket tidigare. Sista filmen vi satt igång blev Tristan och Isolde. Så fin film, men jag somnade (har sett den förut) när jag vakna så låg typ Ullis och grät hahaha :D



Så söta :') och han är SÅ snygg!



Ullis försöker göra scenen i mellan Baby och Johnny i Dirty Dancing, utan kille..eller tyckte hon att jag skulle medverka också?.....



Men jag slockna..




Så idag när vi vakna runt klockan halv tio så åt vi frukost och chilla lite, sen gjorde vi oss i ordning för en promenad på 1 timme! Sååå skönt! Jag älskar att promenera, ska göra det lite oftare, har gått tre långt promenader den här veckan, men har då bara hunnit gymma en gång och inget pass har jag varit på! Dock inge vidare bra! Ska gymma imorgon innan jag börjar jobba ute i Knutby klockan 16...



Vi kör på den hurtiga stilen!



Sen vart det nötter och vatten efter :)


Blev att diska, dammsuga och vaska golven efter lite återhämtning!




Som ni kanske förstod så blev det ingen invigning för mig och Ullis ;p... Bättre lycka nästa gång! Men det är skidskytte damer ikväll när jag kommer hem! :D:D

Kommentarer
Postat av: Ullis

HAHAHAHA, ja men filmen var ju grymt sorglig så kunde inte hålla tillbaka tårarna :)

Älskar alla filmer vi såg :D

jag vill dansa!!

2010-02-13 @ 19:38:17
Postat av: emmyg

ooh, tack :D skoj att höra!

2010-02-14 @ 00:56:02
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0