Äntligen hemma igen!

Idag träffade jag våran sjuksköterska och pratade insulindelegering :) ÄNTLIGEN! Där jag jobbade innan och fortfarande jobbar ibland tjatade jag i ett år för att få delegering, men icke sa Nicke det enda jag fick som svar då var typ "du är ju undersköterska, du borde kunna ge insulin redan..." blir så irriterad när dom säger så för det är deras uppgift att ge insulin :S egentligen är det ju sjuksköterkans uppgift att ge medicin också men dom lägger över den uppgiften på oss.



Jag påväg till jobbet efter skön rast :)

Aja nu är jag hemma i alla fall :) riktigt skönt, kom t.o.m ifrån lite tidigare. Så nu är det te och smörgås och film som gäller till jag slocknar hihi.
Jag hade lite funderingar på ifall jag kanske skulle sitta upp till tolv så att jag får äta liiite godis innan jag går och lägger mig haha, men tror inte det är värt det, tänkte kliva upp lite tidigare imorgon bitti, ska hinna diska, dammsuga, moppa golvet och träna innan jag glider iväg och jobbar 15;30.

Just nu kollar jag på The fast and the furious Tokyo drift, men jag har sett den så många gånger så jag är lite små less på den faktiskt :/ några tips på bra filmer?



Men det är bra snygga bilar i Tokyo drift! Mazda RX-8 <3 (bilen på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0