Avatar!

Kom precis hem efter att ha sett Avatar 3D med mammas kille Nisse. Jag säger bara en sak.. WOW! Jag är nästan tvungen att sänka alla filmer jag gett femmor till fyra för ingen av dom kan mäta sig med den här filmen. Jag älskade den! Har full förståelse att folk blir deprimerade efter att ha sett den här filmen för att dom inte kan komma till Pandora haha. Tänk att ha sådana skogar där man bor haha.

Dom som inte tycker om överdrivet mycket övernaturligt osv tycker nog inte om den, kommer förmodligen tycka den är sjukt överdriven, men jag som älskar att koppla bort verkligheten i en film som tar med en till en värld långt ifrån sina vildaste fantasier kan inte motstå den! 

Den som knåpat ihop den här storyn måste ha gått på riktigt tunga grejer haha, men I love it! Give me more of this! :D

Som ni kanske förstår så ger jag den här en femma med så många plus en film kan få!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0