Bloggkoma..

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva nu haha. Kan ju börja säga vad jag gjort idag och sen vad som hända skall. Jag har jobbat idag 7-16, rätt chill dag om jag får yttra mig. När jag kom hem lagade jag mat, blev som jag sa igår? unkelben currysås med kyckling och ris, blev gott, lyckades med kyckling haha, nu tänker säkert folk, och vad är det som är svårt med att tillaga kyckling, men tro mig jag har tummen mitt i handen när det gäller matlagning :P

Och nu ska jag snart åka och träna med Ullis, ska dö under ett intensivpass, ska nog förvarna Ebba om att jag övernattar på akademiska ifall det inte blir himlen, hehe.. Bricanyl ftw!!

Men imorgon ska jag KLIPPA & FÄRGA håret!!! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Moa

hur blev håret? :D Nu få du ta och visa bild :P

2010-02-03 @ 20:33:05
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0