Dagens clever

Det här tycker säkert folk är väldigt simpelt och självklart, men jag tror många omedvetet inte tänker på det i situationer t ex som när man ska träffa någon person man tycker om, ska på dejt med någon man kanske aldrig träffat innan eller kanske bara ska träffa ett gäng med nya människor. Att vara sig själv är så viktigt, om personen/personerna man träffar inte kan acceptera det så är det i alla fall inget att hänga i granen. Att gå omkring och låtsas vara någon man inte är, alltså vara tillgjord straffas oftast i slutändan.

Tänk aldrig tankar som "tänk om han/hon inte tycker om mig för den jag är, hur vill han/hon att jag ska vara" tänk snarare, även fast det är skit hårt ibland "tänk om han/hon kommer tycka om min personlighet, om inte så var vi ändå aldrig menade för varandra..." allt hänger på personkemin! Ta aldrig åt dig, det är varken fel på dig eller den andra parten!



Våga vara dig själv, det är då man hittar dom som ger en ljus i livet :)


 Måste ge ett tips på något som är VÄLDIGT gott som jag smakade nyss, rostad macka med getost och honung på! Så sjukt gott!

Kommentarer
Postat av: Carl

Kloka Ugglan, ugg!! ugg! Saras ord ? allas lag...

2010-03-29 @ 13:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0