Dags för fredagsmys! :D

Kom precis hem från jobbet, arg som vanligt nät jag kommer där ifrån, helt efterblivna människor som jobbar där! Ursäkta men jag blir så irriterad på hur lite folk tänker... Vi jobbar med människor va F*N!

Hoppas ni läsare haft en bättre dag? :)

Men nu ska jag dra ut till mamsen och ha fredagsmys! Så det blir tyvärr inge mycket bloggande idag :) Kanske kan klämma in något trevligt inlägg mer idag annars så kommer ni få trevliga uppdateringar om morgondagens FESTANDE!





Min bror Lukas :D är han inte för söt?! Ska hem och busa med honom snart ^^



Jag vill ha sommar och sol!!


Kommentarer
Postat av: Tessen

en sjukt söt liten unge!

2010-02-24 @ 10:01:02
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0