:( (:

Igår fick jag jobba till 22 på grund av att en kollega till mig va med i en bilolycka påväg till jobbet i fredags. Hoppas du mår helt ok åtminstone och repar dig snart Peter!! :( 
Det känns så sjukt tråkigt att jag kanske inte kommer jobba så mycket mer i Almunge...trivs jättebra där! Underbara personer man jobbar med, har aldrig tråkigt och det går bra varje dag bara för att alla är så samarbetsvilliga och duktiga, kommer sakna dom...

Över till det positiva, körde en sprillans ny bil på jobbet igår :D men såklart så skulle det vara pissljud i bilen bara för att jag tänkte att i vår andra Auris så är det asbra ljud, men det ska alltid vara riktigt dåligt ljud i ssk- och sjukgymnastens bil. Men det var inte helt fel att glida fram i en bil som bara vår arbetsledare kört någon kort vända tre ggr innan ;)



Så här härligt får jag ha det när jag jobbar ute i Almunge/Knutby :) Här körde jag dock våran lille Polo, bästa bilen, helt sjuktljud för att vara så liten, så om ni är ute i skogarna och kör och ser en liten vit polo kommunbil körande förbi som popar järnet så är det nog jag :D
 


Ny bilen :D supernice! Om jag skulle få välja en ny Toyota så skulle jag lätt ta en Auris! (Våra bilar är inte vita längre!!! Okej inte dom nya bilarna i alla fall :P )

Nu ska jag ringa till frissan och cvl...weay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0