Förberedelser!

Ikväll smäller det :D tråkigt att så många va "sjuka" idag bara haha inte jag som missar något! Jag och min room8 Ebba ska hålla i inflyttningsfest äntligen. Men eftersom vi båda jobbar inom vården så är det fett svårt att hitta en helg när vi båda är lediga! Men den här lördagen passade oss båda perfekt! :D
Vi kommer förhoppningsvis bli minst 20 pers, men måste säga att det räcker gott och väl i vår (inte direkt lilla) lägenhet hehe...

Igår umgicks jag med min kära mor som sagt och mina små bröder :) Som vanligt när Nisse (mammas kille) är på vift så tar jag hans säng, vem vill sova i en tältsäng när det finns en helt sjukt skön säng ledig?! I alla fall hans säng måste vara förtrollad eller något! Jag drömde om honom att han bjöd mig och Ebba på semlor och att vi blev sådär helt överlyckliga och såg upp till Nisse jättemycket hahah helt sjuk dröm. Vi satt på en läktare och jag var jätterädd att ramla ner i vattnet men eftersom vi skulle få semlor av Nisse så blev han största hjälten haha.. Måste ha varit hans säng....

Ska fortsätta mina förberedelser nu lite! Typ dammsuga mitt rum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0