Går inte att ha det bättre!

Jag måste bara säga att jag bor med världens bästa människa! Ebba du är en så sjukt fin person! :D <3

Igår när jag kom hem och var sååå hungrig och ville verkligen inte äta min matlåda som inte innehöll något flottigt och gott hahah då hade Ebba gått ner till Ica och köpt pizza och cola till middag! :D Jag blev så glad så man kunde inte göra annat än typ hoppa omkring i lägenheten en 5 minuter sådär, blev helt överlycklig!



Och idag ska den snälla människan gå till Dinsko och köpa ett par finfina skor till mig (jag betalat såklart skorna själv!) bara för att hon såg att det inte fanns så många i par i min stl kvar, hoppas dom finns idag bara så att inte stackarn går dit i onödan!  



<3


Kommentarer
Postat av: Carl

Två omtänksamma, njut... livet är så kort..er bästa tid är??? nu..nu..nu..

2010-03-29 @ 13:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0