God ännu vitare morgon!

Att det aldrig slutar snöa! :o Nu är det ännu vitare ute igen! Jag förstår inte, hur mycket snö kan det komma egentligen...

Idag jobbar jag en rätt soft tid 12-16 i Almunge ^^ en dam vi åker till här i Sävja sa en ganska vettig sak till mig igår, att det inte är så värt att åka så långt för en så kort tid. Kände att det låg någonting i det, men vill man träffa dom där ute så får man köra på den stilen :D

Jag klurar på ett sånt där smart inlägg som jag kan skriva om senare idag, vill inte komma med något spontant utan att tänk lite innan.. Tror jag har en liten aning om vad jag ska dela med mig av, men ni får vänta till senare i alla fall höhö.

Nu måste jag slänga i mig min frukost och sedan slänga mig in i duschen! Får bli bil till Almunge tyvärr, vakna lite försent för att hinna med buss utan att stressa sönder ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0