Good Morning sunshine!

Vaknade innan halv åtta imorse, haha, men konstigt nog så kände jag att det var fett skönt! :D Så nu sitter jag och äter frukost i lugn och ro, funderar på att sätta igång en film också.

Dagen ser ut som följande: Fullt ös medvetslös!

Det första som är inplanerat för dagen är att jag runt 10;30-11;00 ska åka in till stan och kolla efter väskorna (orkade inte göra det igår) och kolla efter lite kläder! :D ska titta ifall man kanske ska satsa på ta 3 leggings betala för 2 på Cubus det fanns åtminstone två stycken jag ville ha där, då kan man lika gärna kolla efter ett tredje par också, eller hur?
Funderar även på att kolla lite efter antingen nya sneakers eller jeans, kan inte riktigt bestämma mig. Eller ska jag köpa en tv till sovrummet den här månaden? Aja veliga jag kommer nog fram till någon lösning innan månadens slut ;)
Juste jag beställde ett par leggings och en cardigan på Nelly i förr går också! Men hur dom ser ut får ni se när dom kommer i brevlådan ^^

Efter det så bär jag, mamma, Hanna och Erik iväg till Täby, min älskade mormor fyller år idag! :) Så vi ska åka och fira henne, har köpt en kanellängd och ska inköpa en blomma, sen är jag kalasredo!

När vi kommer hem från Täby så fortsätter jag och Nisse in till stan för 21;10 ikväll är det Avatar 3D som gäller! Äntligen! Den slutar ju typ spelas här i Uppsala på onsdag! Eller har jag fått det om bakfoten?



Jag längtar verkligen till sommarn! Vill åka båt! Bilden har ingenting med inlägget att göra, men jag saknar verkligen känslan när håret flyger i sommarvinden! >< Nu är vi poetiska här också hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0