Haha måste bara

Igår hade jag en intro med mig igen, jag har lyckats ha en som går intro tre gånger den här veckan med mig :o vet dock inte ifall jag passar så bra med att ha en intro för jag tycker inte om att sitta bredvid när någon annan kör som jag måste berätta hur han/hon ska köra :P som tur va så ville ingen av dom köra pga antingen att dom tyckte mer om att sitta bredvid eller så var det pissigt väglag eller väder haha

Men i alla fall igår då åkte jag med en tjej som va askul haha. Vi pratade om föräldrar som har sexuelldragning till sina barn....

Hon: "Dom pillar på sina barn i badet och så, usch och fy! Alltså det är ju en del av sig själv..."
Jag: "Ja det är äckligt! Ens egna barn! Det är ju som att bli attraherad av sig själv, finns ju i och för sig folk som gör det med..."
Hon: "Ja men det är man ju, man pillar ju på sig själv ibland..."
Jag: "ååååh hahaha då vet jag det!"
Hon: "Nej men usch sånt kanske man inte ska säga!"

Kan säga att det var bra med lite humor igår när man jobba annars hade man nog gått ner sig totalt av stress haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0