Ibland undrar man!

När jag kom till jobbet idag så hade dom typ sovit hela förmiddagen eller nåt för dom hade 5 pensionärer kvar! Hur lyckas man!? Det var riktigt pinsamt för det var ju bara vårdtagare med lunch besök också så jag fick försöka förklara mig något som jag inte hade en aning om när jag kom till dom, dom som jobbade på fm hade ju inte fått larm heller och dom sa inget om varför dom inte hunnits med! Men det är tur att man är så popis bland alla äldre ;) alla älskar en i alla fall.

Nu rullar Harry Potter här hemma ^^ Va sååå sugen på att se någon av dom filmerna så det fick bli Fenixorden. Vi har tvätt-tid idag också så måste sysselsätta mig här hemma medan man väntar :) ska ut på promenix sen efter maten. Känner att jag måste röra på mig!





Ni får vänta liiite till på dagens tips ;) antingen så blir det en uppföljare av gårdagens eller så kommer det handla om mat och vikt :) Ska då tillägga också att det jag skriver är enbart mina egna åsikter och erfarenheter, inga speciella studier inblandat om det inte är något som jag lärt mig förut i något samband!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0