Kläder <3



Det är en ganska suddig bild därför jag lägger upp den i lite större format :) äntligen fick jag min Musse Pigg-tröja ^^
Nu har jag lite nya tröjor i alla fall, känns skönt. Annars brukar det bli typ hmm va ska jag ha på mig? Ja men ja tar den ja har haft alla gånger innan :P okej så pass illa kanske det inte är, men känns som så ibland haha

Nu har jag bara ett annat problem! Ni vet ju hur jag ser ut nu, i alla fall dom som följt min blogg hyfsat. Jag har ingen som helst aning var jag ska ha på mig på min inflyttningsfest? Om ni har några bra ideér så dela gärna med er :D dom är varmt välkomna! Vi ska först ha förkrök hemma i vår lya sen ska vi dra ut, så det måste passa in lite när man går ut och dansar sen :) Så kommentera GÄRNA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0