Mat,mat,mat&ännu mer mat!

Kom precis hem efter en sväng ner till stan, tränade lite. Så nu sitter jag och trycker i mig lite lunch. Fick bli korv med bröd haha och stuvad spenat i en skål :P Måste laga någonting till middag sen också! Men börjar om mindre än en timme, så vafan ska man göra på mindre än en timme? :s tror tyvärr att det blir köttbullar och makaroner.
Fantasin försvinner helt och hållet när man måste laga maten själv... men jag tror det blir kyckling i onkel ben currysås med ris imorgon till middag i alla fall. Sen ska jag köpa ströbröd så jag kan panera rödspetta :D det är ruskigt gott!



Jag påväg in till stan :)

Kommentarer
Postat av: Tessen

busvissling

mat är underbart & lätt att äta, kanske lite för mycket av..? Går det..? :P

2010-02-02 @ 09:16:45
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0