Piano?

Mitt piano bara står och samlar damm... spela lite kanske? :) Jag vet vad jag ska satsa på det här året, jag ska bli riktigt bra på att spela piano :D gu så skoj! Frågan är varför jag slutade?.... Tycker det är ganska avslappnande att bara sitta där och plinka. Därför ska jag gå och göra det nu. Tända lite ljus och köra järnet! Für Elise here I come!



Orkade inte ta kort på mitt piano eller kanske borde kalla det Keyboard :P men en sån här pärla har jag :) Fick jag av mamma och Nisse i födelsedagspresent för lääänge sen, lätt en av dom bästa presenterna jag någonsin fått!


Kommentarer
Postat av: emmyg

ja, gör det :D helgalet!

2010-02-09 @ 07:32:16
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0