Skojig dag med Ellen :)

Har varit med Ellen i stort sett hela dagen, hon kom hit efter frukosten då vi började med att gå en lång promenad på lätt mer än en timme! Det var riktigt skönt men blev lite hungrig längs vägen. Så precis när vi kom in blev det lunch bestående av havrepuffar, macka med philadelfia och tranbärsjuice. Men där la min mage av, börjar må skit illa, blev alldeles kallsvettig, tror det berodde på juicen, blev jättesur i magen... Men efter något glas vatten så la det sig lite.



Här har vi söta Ellen :) Det låg ett jättesött rosa hus i bakgrunden tänkte försöka få med det men gick inte så bra :/

Jag behövde verkligen åka och handla idag också, kändes som att det var alldeles tomt i mitt kylskåp så vi tog bilen till Willys och där köpte jag på mig massa saker haha. Bl a så var det extra pris på lösgodis!! 3;90:-/hg !! Så det blev nära ett kilo godis haha, kände mig värd det, fråga mig inte varför!

Hade tänkt åka och träna idag men eftersom min mage varit upp och ner idag så känner jag för att ta det lugnt hela kvällen, min första lediga dag på läänge också, så jag tänker ta igen mig helt! :) Fest i helgen! Då vill man inte vara sjuk! :D

Blev godgod middag idag i alla fall!



Hahaha ser riktigt disgusting ut men gick ner med glädje! :D Fullkorns couscous med delade cocktailtomater i, bullens pilsner korv, stuvad spenat och ett glas vatten till det. Jag tyckte det var mumsigt värre, jag älskar bullens pilsnerkorv, innehåller säkert massa äckligt men fortfarande ruskigt gott hihi

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Tjabba tjena hallå, jag säger så :D

Vad gör du då tjejen? =)

2010-02-18 @ 18:56:11
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: DIANAAA

mm...maten ser jävligt god ut! haha

2010-02-18 @ 19:09:05
URL: http://diiaanaaas.blogg.se/
Postat av: Ullis

MMMMM typ kohjärta, hahaha :D

2010-02-19 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0