Sovit omedvetet hela dagen?

Kom precis hem efter att ha jobbat över en halv timme, en timmes rast nästa gång JA TACK! Den här kvällen på jobbet har varit lite halv galen, har liksom hänt saker hela tiden så vi har fått ändra hit och dit på planeringen osv osv... Det kan vara rätt kul ibland när det händer lite saker, kan vara lite jobbigt att försöka sitta en halv timme hos varje person, men när man är så trött som jag varit idag så var det långt ifrån kul... Vet inte när jag var så här trött när jag jobbat kväll senast, brukar annars vara den som är lite piggare, men på dagen vara helt slut. Har i och för sig en vettig förklaring som jag får skylla mig själv för :P men kan på samma gång inte påstå att jag ångrar det.

Imorgon blir min dag typ lika händelselös, jag jobbar nämligen varje dag den här veckan... Men vi får se ifall man kanske går ut på fredag efter att man slutat klockan 22, skulle vara kul ifall man inte är jättetrött, om inte annat så lär man ju ställt om dygnet vid det laget för jag jobbar kväll torsdag, fredag och lördag, gjorde ju det idag med.
Svammel svammel och ytterligare lite svammel, blir tyvärr så när jag är så fruktansvärt trött!

Men jag tänker försöka läsa lite i min bok nu, Mannen som log, en av Wallander-böckerna skriven utan Henning Mankell. Jag avgudar dom böckerna. Det är en av dom få böcker som jag verkligen kan slappna av och komma in i och leva mig in i boken, händer sällan kan jag säga! Men jag kommer säkert somna efter en sida den här gången haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0