Spontant är bra! :D

Igår sa ju jag att vi dissade utgång för filmkväll, men jag och Ebba som är så jäkla sköna kände klockan 22.45 efter att ha blivit inte lite taggade av filmen Baksmällan att vi skulle göra oss i ordning fort som fan och åka in och dansa av oss lite. Så jag duschade, sminkade mig, fixade håret och klädde på mig30minuter! Samtidigt så förkröka vi lite smått med en super äcklig shot, vin som blivit dåligt haha och cider!

Sen drog vi in till BJ, blev väldigt lyckat för att vara så spontant :) Fick höra att jag såg ut som Jennifer Love Hewitt, tog jag som en komplimang men antar att det bara var en klyschig raggningsreplik ;p



Skulle ju inte banga på att se ut sådär :P



Jag och Ebba, i fett taggat tillstånd :D



Fin Ebba :)



Mee



Världens äckligaste shot :P Likör 43 och blåbärssoppa hahah



Man mådde typ piss av shoten hahaha



Yeah



Behöver jag säga mer ;)



Fjortis ja visst



Sen var det hemgång 2.30 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0