Superkvinnan no.1

Måste ju bara få skryta lite om hur stolt jag är över mig själv hihi. Vi har en dam på jobbet som har amputerat ena benet (smalbenet) men hon är sjukt duktig på att stå och så i alla fall, hon har protes såklart. Men idag så var hon bra dålig, magsjuka skulle jag ana.. Jag var helt själv och skulle gå med den här henne från toan till rullstolen, hon går med hjälp av gåbord, mycket längre än vad jag är och rätt stor faktiskt, men i alla fall när hon ska sätta sig ner i rullstolen så svimmar hon av, hon bara sjönk ihop! Jag håller i henne runt midjan och stödjer tanten på ena mitt knä, jag stod självklart upp, men på något sätt sen så lyckas jag slänga över henne från mitt knä till rullstolen, hon var helt lelös! Jag vägrade få henne på golvet för det skulle ta sådan tid sen att få upp henne så med ren vilja så lyfta jag över tanten som är mycket större än mig själv till rullstolen och drog sedan upp henne till rätta där. Kände mig så himla stolt efteråt kan jag säga :D såndär styrka som kommer fram i sånadär pressade situationer, blev varken trött eller ont i ryggen.



Min nya arbetsoutfit! Undra va gubbarna kommer säga.... hahaha 

Kommentarer
Postat av: Carl

Moder theresa.. florence nighting gale.. så klok..så vis å ännu purung på alla vis... hjältinna.. är du..

2010-03-29 @ 13:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0