En minimal del av mitt liv!




Bilder från konfirmationen haha, man såg ju inte alls ut som någon fjortis.... Hur gammal var man när man konfirmerade sig? 14 eller 15? :P



Erik när han va lite mindre :D han tyckte inte om när jag klippte honom :o förstod ingenting haha




hahaha kände mig väldigt het i den där knappnålshjälmen! Vet inte vilket år det här va



Jag och Erik goes wild i den enorma pulkbacken!




Tror jag åkte med den här moppen max 3ggr hahah, här va jag i alla fall 15, fick hjälmen och moppen (så länge jag bodde hemma, det är Nisses egentligen) i födelsedagspresent, vem fick inte det i 15 årspresent? ;)



Gillar Eriks min :D han verkar tycka om att ja pussar på honom haha

 

Älskar den här bilden, ingen rolig bild men den här och den ovanför är i alla fall taget samma vår/sommar-06



Jag inför balen i nian hahah inte alls fuskbränna ;) Måste säga att jag diggar hållningen



Lejonet anfaller Lukas!



Här är Erik 1 år :D big head hahah



Ja va säger man? Hahahah



Trion (jag, mamma och Hanna) sålde korv! Vilket vi var bäst på ;D Jag hade kort hår här! Undra om inte ja va typ 15 här



Erik kommer aldrig behöva bekymra sig över att vara ute gällande håret i alla fall ;)



Titut!




Inte för att skryta men, här brukar jag ägna en del av min sommar ;) på våran ö som ligger helt underbart till! Måste då lägga till att skäret som vi är påväg till med båten är inte själva Lappön, men det är vårat skär ;)




Jag bakom den heta regnkappan hahaha



Visserligen från första året på gymnasiet men herregud Ebba så vi ser ut hahah




Har så underbara små bröder :D





Känns bra...

Slutklämmen får bli...



...en överlycklig Nisse (mammas kille) hahaha

Kommentarer
Postat av: Petra

Måste bara säga att balklänningen i nian var sååååå snygg!!!!!!!!! ;)

Kram Petra

2010-02-07 @ 12:26:04
URL: http://hundliv.zoomin.se
Postat av: michelle

Man fyller 15 det året man konfirmerar sig, (vilket jag håller på att göra nu) :)

Vad fin du va på balen förresten ;)

2010-02-07 @ 16:01:41
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hahahaha!!!

2010-02-08 @ 11:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0