What a beautiful day!

Glad alla ♥ dag till er alla fina människor! :)

Man kan inte göra annat än att vakna på bra sida när vi äntligen har en sol som tittar fram på en helt blå himmel! Har en jättebra känsla i kroppen idag, även fast jag är även detta år singel den här dagen. Men vi är så många och det handlar inte bara om att älska en person utan vänner och familj också, så jag och Ebba ska ut och äta lunch halv ett.



Kunde inte få en finare bild, pga att jag stack ut hela mig ut genom fönstret och det stod människor och kollade på, var lite pinsamt hehe




Kommentarer
Postat av: Carl

Så sant, kunde inte ha utryckt mig bättre själv, man vet vad man har..mn inte vad man får...Ebba å du duger 1000% nu,nu..

2010-03-29 @ 12:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0