2010 here we come!

Igår firades det nyår med Therese, Moa och Angelica, det var riktigt trevligt :D

Men dagen började med jobb... mellan 7-14, fick inte mycket sömn natten innan så man var lite sådär småtrött! Men i alla fall jag sov lite när jag kom hem, det var sköönt!
Efter det så gjorde vi oss i ordning, lagade mat och började småparta lite :) vi kom iväg in till stan runt 19-20. Första stället vi var på var hos en tjej som hette Paulina, snacka om att bo centralt och bra! :o
Efter att vi hängt där ett tag och varit social så åkte vi vidare till Årsta på en hemmafest, där vare skojskoj! Vi kom inte därifrån förens runt 5 på morgonen haha då var jag trööött kan jag meddela! Blev inte bättre av att vi fick gå in till stan iförd strumpbyxor och högklackat, glad att jag tog mina stövlar och inte pumps.. Kallt som f*n blev det! Första bussen går ju inte så tidigt när det är helgdag..
Längs vägen var det mycket gnäll och jämrande haha, men McD hade öppet så vi gick in dit en snabbis, var dock bara jag som åt, magen skrek vid det laget! Men sen vände oturen! När vi gick vidare sen så hörde vi två killar skrika på andra sidan gatan, dom tyckte vi skulle komma in på efterfest hemma hos dom, så vi tänkte ju såklart why not, höll ju på att frysa ihjäl! Blev ingen vidare efterfest kanske men vi fick en säng att sova i tills bussen gick :D jag, Tess och en tjej som hette Anna delade på en av killarnas säng (1,60) så vi behövde inte trängas som tur va! Men det roliga med det var att det var han som ägde sängens kompis som lånade ut den till oss så han fick sova på deras 2-sitssoffa, stackarn hehe...
Vi somnade typ klockan 7 och vaknade sedan klockan 10, vi hann precis med bussen hem också, så jäkla soft när vi kom till hållplatsen var det bara 4 minuter kvar till bussen gick.



Jag och Tess



Jag gjorde varsin drink åt mig och Tess :D Blue curacao, gin, sprite och pressad lime ;) tog av det jag hitta haha, blev helt okej



Här var dom vi var hos först



SnyggMoa hittade sin rullator :D




Sen vart det 2010! :D (och extremt dåliga bilder haha)



GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0