Ännu en dag i livet

Det där lät ju inte alls som att jag är less eller något haha ;) men så är inte läget!

Jag kom nästan nyss från jobbet, har jobbat 7-16 idag, var rätt hårt att kliva upp imorse med tanke på att jag inte gick och la mig förens runt ett :P men idag tänker jag köra en tidigkväll, alltså sängen typ 22! Låter så skönt men kommer nog inte hamna där förens typ tolv i alla fall, mörkrädda lilla jag...

Tänkte åka och sola idag, men när jag kom hem så saknades det en enda tia och man orkar seriöst inte växla en hundring för en tias skull så struntade i det.. Så jag satt upp mina gardiner istället! Blev inte jättenöjd men har lite planer på hur jag ska fixa det finfint :)



Nu känns det inte riktigt lika tomt :)

Tänka sig att nu har man köksdag nästan varje dag och jag klagade på var tredje dag om jag ens gjorde det då hahah, undra hur det kommer se ut i det här köket om en månad ;)

Nu blir det städ tills ögonen slocknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0