Det går bra nu!

Idag har jag hunnit med en del igen :) Först ringde min samordnare och berätta att dom gjort klart olika scheman som jag kunde få komma ner och kolla på :D det jag bestämde mig för är ett vik på 78% tre månader i stöten, men som det ser ut just nu så kommer det nog bli så att jag kan gå på den året ut! Ska inte säga för mycket men känns sjukt bra! Kanske man kan få resa lite i sommar igen :)

Sen åkte jag in till stan för att träna och sola :) visserligen så gick det inte så bra med solningen haha blev lite röd...hehe...men man får tänka positivt att man blir ju brun sen i alla fall haha, eller får lite färg..
Men träningen gick super idag med! Lika som i lördags, har inte berättat men det gick dunder att träna i lördags orkade massor! Blev typ aldrig riktigt trött även fast jag höjde massa i vikter.
Jag smakade/testade gainomax idag efter träningen, jag kommer fortsätta dricka det för att det va så himla gott haha, eftersom jag är lite överkänslig mot bananer också så är det ju bra att inte äta för mycket såna ;) haha

Efter att jag varit hemma pratat i telefon med pappa, duschat, ätit och diskat så gick jag och jobbade 15-22, jobbade med trevliga människor! Hade en intro också, skön tjej så vi snacka massa, vi pratade om allt även fast vi bara sagt hej en gång innan, kommer bli riktigt kul ifall hon får jobba mycket :)

Och nu sitter jag här, borde gå och lägga mig för det blir att ställa klockan imorgon för att gå upp och tvätta och träna! Vi är duktigaflickor här hemma :D

Ser ut som att helgens äventyr blir förskjutet till imorgon eller någon gång i framtiden ;) det ni har att se fram emot är i alla fall, fredagsmyset med bara mamma i fredags, överraskningsfesten för Ebba på lördagen :D och pepparkakhusätandet hos mamma på söndagen!




Dom som bor i det där pepparkakshuset bör ha flyttat vid det här laget ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Oooh no jag som vill se alla roliga, vackra, snygga, sexiga, fula, tråkiga, mongo bilder från i lördags :O yalla, yalla ;D :P

2010-01-19 @ 00:11:23
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0