Fredagsmys med Moa och Stina :D

Min kära vänbo Ebba drog till sina päron så för att slippa sitta ensam en fredagkväll så ragga jag upp Moa och Stina på filmkväll i lyan :D
Det var riktigt länge sen vi gjorde något ihop vi tre så kändes dunder att få köra lite favorit i repris! Och hoppas på att det blir av snart igen! Måndag brudar?

Här bjuds på lite bilder :)



Moa la upp massa bilder från överraskningsfest :) hon tyckte det va lite snålt med bilder därifrån på Facebook



Medan jag stod och diskade (titta va duktig jag är Ebba när du inte är hemma haha :D )!



Vi hade likadana byxor ;D coolt va?!



Påväg ut att möta Stinis :D så vi tog lite fjortisbilder ;)



Snygg stil Moa hahah ;)



Mois!



Vi åt massa godis, drack te och dricka och kollade på Girls just wanna have fun och gick vidare till Babylonsjukan efter det :D



Ja va säger man? ;)






Det blev heta debatter, många filmer och mycket skitsnack, men det var helt underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0