Första morgonen i lägenheten ^^

Jag har inte kunnat sova på hela natten haha, som jag skrev i förra inlägget då jag låg i sängen och snurrade ett antal varv, så nu vet jag hur mitt rum ser ut från alla vinklar :P

Men till frulle blev det i alla fall smörgås med keso och varm choklad ^^ gott!

Jag insåg nyss att jag verkligen behöver prioritera duschhanddukar... Inte det roligaste att köpa kanske men när Tess fick ta den minsta och tunnaste man kan hitta i duschhandduksfront så kom jag på att jag kommer nog inte klara mig med enbart en duschhandduk. Så när jag är i stan idag så kanske man ska ta sig en titta in till Hemtex eller Åhléns och kika efter några billiga och bra handdukar :)

Nu kör vi ett långt inlägg här! Hade väldigt ont i tån igår kväll så idag i ljuset kunde jag se vad felet var, det var inte speciellt trevligt >< halva nageln bröts av när jag slog i tån i trösken igår hos mamma :o bara för att jag var så stressad att hinna med allt! Ooont!

Och sist men inte minst, Moa la upp en gammal bilden på mig på sin blogg :o trodde dom bilderna var utrotningshotade vid det här laget ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0