Fullt upp!

Idag har det hänt mycket och kommer fortsätta hända saker :) men bara roliga saker! :D

Imorse ringde klockan 8.30 då gick man upp och fixa frukost och kläde om till träningskläder! Så även den här morgonen blev det träning, idag blev det dock gymmet :) men det var mycket skönt! Älskar min älskade bil som går med på att vakna varje morgon utan att gnälla ^^ (den har en tendens att gnälla) Men nu ska den banne mig vara snäll för nu får den stå i ett garage den jäveln! Bortskämd! ;)

Efter träning som höll i sig i lite mer än en timme kanske så plockade jag upp mostra för jag lovade henne att åka och handla idag, det blev såklart Willys, bästa affären! Man blir inte lika ledsen efter att ha handlat mat där haha, brukar svida ganska bra...

Sen kom våran hyresvärd och lämnade nyckeln till garaget så jag hann inte duscha innan Sofie och Micke dök upp för att kolla in lägenheten :D dom stannade kvar en stund, vi satt och snacka massa skit som vanligt :) mycket trevligt!

Och nu sitter jag här och MÅSTE gå och diska, ser minst sagt gräsligt ut i vårat kök just nu, efter Sadia och Ebbas matlagning igår ;)

Klockan 18 ska jag möta upp Moa vid Ica, vi ska hem till mej och laga mat och ha det allmänt trevligt :) sen blir det till att sussa järnet, börjar 7 imorgon bitti ><

Lägger upp bilder om det blir några senare :)


Kommentarer
Postat av: din sambo

men men men du fick ju mat if haha

2010-01-15 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0