GOOODIS<3

Kom precis på att jag lämnade glass, godis och chips hemma i lägenheten (befinner mig hos mamma), det är riktigt illa! Kunde åtminstone tagit med mig det hit! Nu ligger det där helt ensamt och övergivet, inte likt mig om vi säger så... Men mitt godis överlever nog för Willys är genier och har gjort så att man plockar godiset i burkar! Sen är min och Ebbas frys så pass snäll så det glassen klarar sig nog ;)

Har googlat lite ögongodis/glass så att det ska vattnas lite extra i munnen




(Den här mannen med nyklippt hår (ni som ser på Let's dance just nu SÅG) är inget annat än ögongodis! Haha)


Kommentarer
Postat av: Tessen

haha sista ögongodiset..rawr! ;)

2010-01-29 @ 23:36:24
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0