Hade man ens ett hem innan ikea?!

Igår spenderade jag en massa pengar på vettiga prylar faktiskt, först Willy sen Ikea :) Det jag stor handla på Willys gick upp på 700:- >< sved men det var liksom ganska mycket man rullade ut med sen till bilen! Behöver nog inte handla så mycket mat nu förens nästa månad typ haha...

Det jag skrapade ihop på Ikea var:

En byrå

Ett nattbord

Lampa

Långa ljus

Värmeljus

Ljusstakar x 3

0,6l kastrull

2l kastrull

Prydnadskudde

Glass-skopa

Galgar

Papperskorg till toaletten

Glödlampor (va värsta dyra tycker ja!)

En finare burk att ha makaroner i


Allt det här gick på 2300:-, jag rankar Ikea högst på världens bästa affär, efter kommer Willys :D

Den som vill veta hur mitt rum ser ut på en gång får antingen komma hit och hälsa på ;) eller vänta till jag tagit någon bra bild :P har kommit fram till att det är ganska svårt att ta bra bilder på rum!

Nu är det träning på g, sen börjar jag piss jobbet klockan 15;30... Men jag jobbar med två sköna personer så det kommer nog gå finfint!

Kommentarer
Postat av: Tessen

puss på Ikea! :)

2010-01-29 @ 08:56:55
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0