Helgen! :D

Fredag 15/1

Jag åkte ut till mamsen efter jobbet :) Nisse och Erik åkte upp till stugan för att åka skoter så jag tog tillfället till akt att umgås lite själv med mamma. Vi hade det jätte mysigt, kollade på Let's dance (gjorde det för mammas skull haha) och åt chips, godis, kakor m.m haha. Sen såg vi på första Indiana Jones filmen :D så bra filmer!
Jag sov i Nisses säng, han måste sova som en gud varje natt! Har aldrig sovit så skönt förut! Men det var mindre skönt att vakna av att någon liten människa låg och sparkade mig i huvudet :P Lukas brukar komma över till mamma och Nisses säng på morgonkvisten.



haha dom har inte lyckats hitta något soffbord till nya soffan hemma hos mamma så dom får köra på ett litet sidobord förnärvarande :D



Det är gott med mammas kakor ^^




Lördag 16/1

När jag vaknat, ätit frukost och tagit det lugnt så tog jag bilen från mamma in till stan för att gymma lite innan jag åkte vidare till Sadia för att förbereda inför kvällen ;)
Att fixa i ordning oss själva tog längre tid än förväntat haha, så det blev lite stressigt med maten när vi insåg hur mycket klockan var och att Ebba var på ingång! Men det var skönt att det äntligen skulle bli av, inte kul att bo med Ebba när man håller en hemlighet som hon halvt fått reda på! :o Blev en vitlögn efter den andra ;)
Klockan runt 20 kom Ebba, Fatma och Lollo, Sadia gick och mötte dom medan vi andra stod undangömda runt om i rummet och väntade :D Ebba fattade ingenting först haha, såg helt lost ut ;) fick dock ingen bra bild på det :( för jag glömde kameran, fick använda mobilen (supersämst kamera på den).

Efter maten som blev tacos drog vi in till stan! Testade först att komma in på Patina, men icke sa Nicke (vi kom alltså inte in, nya vakter...) vi drog till Kalas istället där vi var säkra på att vi kom in ;) men guuu vilket tråkigt ställe! Inte igen... Man fick liksom som flashbacks efter vilda kvällarna/nätterna på People...



Den här sötnosen hjälpte mig med mitt hår och skuggade mina ögon :)



Resultatet :D



Maten som jag och Sadia kämpa med på typ en halv timme haha




Angelica kände sig hemma vid spisen så hon fick stå där och pilla i köttfärsen :D



Moa i chock :P



Moa började bli lite hungrig ;p



Jag stod och inspekterade



Cider och någon grogg i plastglas blev kvällens dricka, va asgott!



Ebba va glad som vanligt :)



Matvrak!



Ambjörn och Derya :)










FORTSÄTTNING FÖLJER...

Kommentarer
Postat av: moa

hahah wohoo vad duktig jag är på att bli bra på kort! vad fasen ska den där bilden på mej och angelica i köket föreställa, jag trodde ju att jag inte kom med på kort, och för att försäkra mej om det så lutar jag mej extra mycket bakåt, haha! doooh X.

2010-01-19 @ 16:34:30
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0