Nego + en gnutta positivt

Börjar jobbar mellan 13-19;30 idag... känner verkligen inte för det! Kör gåturen, förstår inte varför det alltid ska vara antingen skitkallt eller massa med snö när jag ska gå den turen. Inte lite irriterande. Plus att min bil var helt fri från snö när jag kom ut hit till mamma men nu är det ett tjockt täcke över hela bilen!

Ni tycker säkert att jag är supernego idag, men jag vaknade upp irriterad så kommer nog tyvärr vara det hela dagen. Jobbar 12-22 imorgon också, så det blir skogen t.o.m måndag då jag jobbar 15;30-22 i Sävja och tisdag 7;15-16, ser verkligen inte framemot dom kommande dagarna.. Kan man inte sova bort hela vintern? Hade gärna gjort det imorse, i alla fall till nästa helg. Har ju blivit förkyld också...ÅH va less jag blir!

Någonting som är positivt är att jag och Ebba nu bestämt datum för inflyttningsfesten! :D så förbered er för FEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0