jobb,träning,matlagning och städ

Det var min dag det... börjar bli en aning trött...

Började jobba klockan 7 och slutade 14, supernice tid att jobba må jag säga!
Är less på att typ inte ha något minne, tur att man har nära till jobbet men upptäckte en timme efter att jag kommit hem att jag glömt maten och mjölken jag köpte när jag jobbade på jobbet.. Så det blev att springa ner, tog hela 2minuter hahah, skulle möta mamma längre ner på gatan typ samtidigt så fick lite brådis.

Jag och mamma åkte och tränade, det var jättelänge sen jag tränade sist! Men gu så skönt det va, nu ska jag försöka lägga upp ett schema hur jag ska träna någon vecka framöver.. Det här funkar ju liksom inte, har superont i ryggen stup i kvarten, pain!

Väl hemma igen så kom jag på att jag måste ju laga maten själv nu förtiden! Så hungrig som en varg stod jag och lagade fullkornspasta och köttfärssås (på burk ja...) åt som en varg också hahah..

Och nu springer jag bara omkring i lägenheten och plockar här och där, känns inte som att det blir något direkt skillnad :s dom tomma flyttkartongerna försvinner ju tyvärr inte utav sig själva >< plus att jag MÅSTE köpa en byrå snart, och få hit min bokhylla! Vet inte vart jag ska lägga alla grejer :s mina delar av garderoberna är redan helt småckfulla!

Nä ska gå och diska lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0