Låång dag.. 6/1-10

Natten mellan tisdag och onsdag blev det inte mycket sömn :P sov max 3timmar, vet inte ens om den var sammanbunden.. Det hände ju ganska mycket igår också :) först åker man ju in till stan och handlar det ena med det andra, som såklart är jätteviktigt :P
När vi kommer hem äter jag och Tess lite, kan fortfarande inte smälta att hon drack upp en liter mjölk på en kväll! Hahah..

Sen kom mamsen och småbröderna :)



Lillbrorsan :)

När mamma och gänget dragit så börjades sminkandet och förkröket!



Det här kommer jag köra med från och med nu, tranbärsjuice bästa groggvirket! Apelsinjuice va också sjukt bra!



Det här ska föreställa något :s ni får fråga Ebba var hon som agera fotograf om jag inte minns fel ;p

Sen drog jag, Moa och Angelica ut! Det blev bj, ganska många mindre människor där i början (a) men det rullade in roliga vart efter som :)

Jag och Moa kom hem till mig typ vid 4-5, gick och la oss och kollade på Twilight när Ebbas klocka ringde hahah, sen somnade vi där i soffan och vaknade runt 12 idag.


Kommentarer
Postat av: din sambo

det är en ljusinstallation vs. ryssen i satc;) Man får inte vara dum vettu

2010-01-08 @ 13:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0