Nära-döden-upplevelse!

Igår åkte jag som sagt till mamsen, dock blev det ingen längre visit eftersom jag jobbar i Sävja imorgon... :(
Men vi hade mycket trevligt, åt dunder god mat, spelade tjuv och polis och tittade på Ett päron till farsa på semester i Europa, så sjukt roliga filmer :D man ledsnar ju aldrig heller!

Nisse vann tjuv och polis... va helt säker på att jag skulle göra det :o kändes liksom som det men icke sa Nicke! Bättre lycka nästa gång helt enkelt... haha



Mamma och Nisses nya soffa :) ASskön och stor :D



Tycker gubbarna i tjuv och polis är så charmiga ;D



Det ekar nästan i mitt gamla rum :P och jag saknar mina växter som står i fönster ><



Men nu är jag tbx till lägenheten! Minus en Ebba ;o känns lite ensamt :P


Måste bara berätta om dagens arbete! :o fyskam va kallt det är ute! Jag hade på mej långkalsonger, skidstrumpor, täckbrallor, enorma vinterkängor, linne, långärmad tröja, fleecetröja, halsduk, vinterjacka, mössa och vantar :o självklart trosor och bh haha, ändå så frös jag häcken av mig! Mamma höll på att garva sönder när hon såg mig komma gående när jag skulle hämta en nyckel haha, hade fått frost i ögonbrynen och håret haha, sexigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0