Otur i extremt högnivå...

Jahapp gårdagen blev väldigt blandad haha :P gjorde nästan allt som var planerat plus lite till! Skottade och åkte skoter, älskar att åka skoter så j*kla roligt! Men det är väldigt jobbigt i längden man får kramp i tummen hehe..



<3



Här kommer Nisse farande som en blådåre


Men det var sen när jag skulle hämta nycklarna till lägenheten och lasta av mina första flyttkartonger där som oturen börja sätta igång. Vi har ju inte så mycket ljus i lägenheten så jag tog förgivet att vi inte skulle ha något ljus i klädkammaren där vi har alla garderober som jag tänkte visa Tess. Men när jag öppnade den sista garderoben så hör vi ett brak och ut flygande kommer en stor metall sak rakt ner i mitt huvud :o så jag fick ett jack i pannan...inte speciellt skönt, men Tess tyckte det var väldigt roligt haha. Så jag kände ju direkt att nu börjas det, vad händer här näst?
När jag sen kör bilen in på gårdsplanen för att lasta så märker jag efter ett tag att ena nyckeln har helt spårlöst försvunnit! Jag har precis fått nyckeln så tappar jag bort den det första jag gör :o gissa om man blev typ helt galen?.. Tess ringde t.o.m till sin mamma som kände några som ser grejer för att försöka se vart nyckeln tog vägen, så nu får se om den ligger under badkaret haha :P..

Men som tur va så hade vi lite planer på g som fick en på andra tankar. Så vi åkte till Årsta på filmkväll :) det var mys!


Idag ska man väl fortsätta flyttandet och letandet efter nyckeln...Ebba flyttar in idag helt också!


Kommentarer
Postat av: moa

Åh jag vill också åka snöskoter, satan vad kul!



Haha var det grabbarna ni hälsade på igen? :P :D

2010-01-04 @ 00:56:36
URL: http://moagw.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Jag vill me åka skoter!

2010-01-05 @ 11:44:50
URL: http://screamingstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0