Så här ser dagen ut!



Little me today :) (full koncentration haha)

Ska snart ta bussen in till stan för att ta en fika med en kompiz! Kan tyvärr inte avslöja vem, hemliga planer på g här som händer inom kort! ;)
Sen måste jag kila och sola för jag har fått eksem i armvecken som vanligt på vintern och det kommer alltid efter att jag slutat sola solarium eller i solen :o så nu jäklar!

Och såklart ska jag försöka få tag på människan som jag måste prata med angående parkeringsplats! Jag får liksom nyttja lite olika ställen nu tills jag får tag på henne, men det är ingen lek må jag säga...
Sen ska jag hem igen och umgås med min älskade vänbo som jag och en arbetskollega kom på att det måste heta när man bor ihop med en kompis haha, mycket clever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0