Sakta men säkert går det framåt..

Igår gjorde jag ett nytt försök i att packa, visst det går men inte speciellt snabbt :o så tråååkigt att packa! Kan inte allt bara åka ner i kartongerna självmant så jag slipper, sen får det ju gärna packas upp själv också. Eftersom jag inte vet riktigt när jag ska flytta in själv så vet jag ju inte vad jag ska börja packa ner, bra jobbigt det där!

Vi åkte även igår kväll till Årsta och tittade på film efter att ha ordnat lite i lägenheten. Var tvungen att packa upp två kartonger för att dom tog slut! Något irriterande haha


Idag är det stan + bio som gäller! Ska se New moon hehe, får se vad man tycker om den filmen då, tydligen ska den vara bättre än första så då borde den vara värd att ses på bio :) 



Slutklämmen i inlägget får vara om att imorse slog jag mina egna sömnrekord i alla fall! Jag vaknade typ tjugo över tolv! Förstår inte hur det gick till! :o tycker inte om att vakna så sent, man missar ju fan halva dagen! Det får icke upprepas... 


Kommentarer
Postat av: Moa

Vad trevligt med filmkvällen :) Och tack sötis!



Bahabbaa jag måste också gå och se nya filmen, Jacob (eller okej taylor) är galet het i den, skit samma i att han är 92:a eller vad det är, han är snygg endå (A)

2010-01-04 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0