Sjuk?.. & Träningsvärk!

I mitt huvud känns det som att jag håller på att bli förkyld, jag satt här om dagen och funderade på när jag skulle bli sjuk, har varit frisk så pass länge nu och det känns liksom inte riktigt som jag haha. Hade ju gärna sluppit helt, men om ödet bestämt att jag ska bli det så passar det nog bäst nu :P

Och inte nog med det så har jag värsta träningsvärken, haha. Men det gillar vi för det visar att jag körde på bra igår!

Ska hem till mamma i helgen och chilla. Jobb i knutby lördag och söndag, sista dagarna där ifall jag inte blir inringd :( kommer sakna det stället faktiskt, framförallt Almunge! Eftersom jag kommer vara där som det ser ut nu hela helgen så får datorn hänga på ;)



Ska hem och busa med den här sötnosen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0