träning <3

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag :P hade ännu en hemsk dag på jobbet... Även fast jag jobbade mellan 12-17 så kändes det som en heldag, fett jobbigt!

Innan jag gick till jobbet så städade jag och Ebba lite, Ebba storstädade och jag plockade lite ;) haha orkar inte sätta igång förfullt precis när man precis vaknat. När jag kom hem från jobbet så hade vi besök av Sadia och Fatma, det var trevligt den lilla stunden jag träffa dom, åkte efter maten och tränade med Hanna i Ultuna, va riktigt skönt och det gick jättebra!
Åkte till gymmet strax innan sju och kom hem strax innan tio haha, gillar inte att stressa ;) nu sitter jag här, Sadia är kvar och Simab dök in nyss också :) är dock lite för trött för att vara social så Ebba får hålla i den biten.

Nä nu ska jag kolla lite på tv här..

Fick mitt lönebesked idag också! Blev glaaad! :D Imorgon kommer jag ha lite mer att skriva om! Fullspäckad dag på g :) 


Kommentarer
Postat av: Moa

Jäklar vilken lyxig arbetstid :O sovmorgon, men endå inte hela kvällen uppbokad av jobb!

2010-01-27 @ 13:30:15
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0