WORK!

Det är såå kul att jobba när man känner sig uppskattad :D det va en gubbe som tyckte om mig så mycket så han ville skriva i sitt testamente att han äger mig hahaha, så gullig ^^ sen berätta han för mig hur man ska göra för att få killarna på fall, helt bara sådär :o haha låter som pervgubben men det är han INTE! Min polare ^^

Sen har min nya replik som jag säger till varje person när jag jobbarkväll blivit "så får du ha en fortsatt trevligt kväll så ses vi snart igen.." och det säger jag såklart med ett stort leende på läpparna :D

MEN jag hatar våran arbetsbil! Alltså seriöst hatar! Det är en Toyota Aygo och den är vääärdelös att köra nu när det är snö ute.. man fastnar överallt känns det som, sen är den automat som växlar helt skumt :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0