Dagens clever!

Det var ett tag sen nu som jag filosoferade fram något smart, men jag var nyss nere i tvättstugan själv och där ploppar det upp massa tankar. Men det finns en fundering som alltid kommer upp i mitt huvud och det är hur folk ibland inte vågar lära utav varandra utan att tro att den andra personen tycker att man härmas och är tråkig. Men jag tycker det är super att man vågar ta till sig av vad andra säger och gör, man lär sig så sjukt mycket.

Det finns ett speciellt ställe som jag försöker lära mig så mycket som möjligt av andra och det är på gymmet, det är dunder att gå och träna med någon, gärna olika för man kan få en väldigt varierande träning vilket är toppen!

Jag och Ebba härmar varandra med allt möjligt, man måste testa innan man kan yttra sig om något tycker jag.



Googlade på lika som bär och den här bilden kom upp haha, kände mig bara tvungen att lägga upp den ^^ om man har tur så kanske man kan bli såhär lik sin idol tillslut  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0