En härlig FM

För någon timme sen så kom jag hem från stan där jag uträttat massa roliga ärenden :) först gick jag och solade i sisodär 16 minuter, ska snart öka till 20 minuter, men är så rädd att bränna mig, det vill man ju inte!
Efter det gick jag till några dörrar längre bort (Friskis&Svettis) och tränade i typ 1 timme! Så skönt.. Tog 9kg i biceps! Tänk när 10 är för lite då måste jag gå över till dom där hantlarna som killarna använder! Hel galet ju... haha lilla jag (1,60m och 50kg, så ni förstår, inte är jag stor inte haha) stå där med hantlar som är nästan lika stora som mig själv hihi
Jag var på gymmet typ hmm strax innan 11 ändå så var det massvis med människor där... Förstod ingenting, måste alla vara lika smarta som jag? Trodde dom flesta var ute igår :s... bara så att ni vet så ska man inte träna när man är bakis! Inte hälsosamt. Man lider av vätske- och näringsbrist som det är!

Men efter träning i alla fall så gick jag upp en gata upp till staden och införskaffade mig lite nödvändigheter :) lägger upp bild och dylikt i ett inlägg för sig ;)

Juste förresten så såg jag en tjej idag på gymmet som va värsta lik Angelina Jolie, fett snygg! Vill också ha ett sånt där badgirl utseende! Grejen med mig är att jag tror att jag har ett sånt utseende men i själva verket så ser jag bara fånig ut hahah



Skitsnygg, Eller va tycker ni? 


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

2010-03-14 @ 11:56:45
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0