Glamour, April-10

Jag köpte Aprilnumret av Glamour här om dagen. Kände att jag ville ha något att slappna av till och inspireras av innan jag går och lägger mig på kvällarna, har kommit ur min läsa-böcker-innan-jag-somnar rutin.
Det jag älskar med den här tidningen är dess storlek, liten och nätt men ändå sådär perfekt tjock så man känner att det finns mycket att frossa i! Tror det finns en stor variant också, men jag föredrar den lilla storleken.
I det här numret så fanns det massvis med bra läsning, intervjuer med bl a Izabella Scorupco och Victoria Beckham. Man får gotta i bra mode- och skönhetstips, vilken frisyr som passar vem och hur man ska sköta om sitt färgade hår m.m.
Man får inte bara läsa om mode och kändisar man blir även inspirerad om hur man lyckas med det man vill och sex såklart haha. Det roliga med dom sidorna är att man läser dom inte vart som helst, antingen när man sitter så att ingen annan kan se vad man läser om eller så sitter man och läser högt ur dom för en kompis, men we love it!

Så om jag ska betygsätta dom sidor jag läst hittills i denna tidning så ger jag den nog 4 tidningar. Vilket bra idé känner jag! När jag läst en skvallerblaska eller sånhär modetidning eller vad man ska kalla det så ger jag den betyg genom att ge den 1-5 tidningar varav 1 är sämst och 5 bäst såklart! Haha, den gilla jag :D



Give it a try! Du kommer inte bli besviken om du gillar att läsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0