Godmorgon!

Tycker dom där uppe seriöst att det behövs mer snö? :o tur att det kommer bli plus grader och sluta snöa senare idag! Tyvärr så tror jag att solen har åkt vidare dessvärre :(

Så här ser dagen ut:

Har precis ätit min frukost och kollar nu på Vakna med the voice :) min vanliga morgonrutin!

Ska göra mig i ordning typ snart, har inte riktigt klurat ut vad jag ska ha på mig

Sen ska jag plocka in min rena kläder som har legat i en påse bra länge nu, det återstår bara det som ska in i garderoben

Promenad med Ellen kvart över tio står på schemat också :D

Lunchdax, vet dock inte vad jag ska äta men hittar nog på något

Sen blir det disk och städning, kanske blir mindre bloggande idag för jag måste verkligen städa i ordning i mitt rum!

Ta en tupplur på sisodär 1-1½timme innan jag drar ner till jobbet klockan 15;30

Slutar 22, går och lägger mig direkt när jag kommer hem skulle jag tippa på



Skönaste outfiten morgonrock och tofflor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0