Helt super underbart :D

Jag är på så sjukt bra humör! Jag kom precis hem från jobbet och har haft en helt underbar dag :D Allt har gått helt utan problem, har hunnit med att göra massvis med viktiga grejer också!

Dagen började med att jag lyckades fylla en stor tvättkorg helt överfull hos en vårdtagare som lägger tillbaka skitig tvätt i garderoben. Vi har tydligen inte lyckats få ihop till någon tvätt mer än 1gång sen vi fick henne som var för flera månader sen. Så det blev jag lite stolt över plus att jag bäddade rent där och så.

Sen gick jag vidare till min favvodam och såg till så att hon fick sig en sköndusch och renbäddat, jag fick visserligen tjata lite men hon blev så tacksam så ^^ hihi. Var liksom inte stressad alls! Asskönt! :D

Följde även en dam till dagverksamheten, mötte henne precis i dörröppningen när hon skulle gå så följde henne dit. När vi kom fram så fick jag mig en rundvandring där inne :D mycket trevligt!

Efter lunchrasten så kändes allt som bäst! Jag städade rent hos en herre i hans kök så att det såg fräscht och fint ut :)

Under tiden som jag var hos den där gubben så ringde min samordnare och berättade att en dam kommer hem imorgon, så jag fixade och donade med det där för fulla muggar, så imorgon går det inte att missa att vi ska ringa biståndhandläggare osv. blir så glad när jag får göra lite större uppgifter :D

Jag har även ringt till trygghetsjouren och beställt ett larm till en dam vi går till också, hon är så himla rolig att prata med den där damen!
Jag vet inte om det är vädret, men alla verkar ha varit på så strålande humör idag :D både jag, min kollegor och vårdtagarna, finns ingen bättre känsla när man jobbar!

Och det bästa av allt var att gubben som jag gjorde hjärt och lungräddning på hans dotter hade tydligen pratat med våran ssk (sjuksköterska) och sagt att hon skulle hälsa till mig och min kollega att hon var sååå tacksam över att vi var där och kämpade så mycket. Det värmde kan jag säga!

Men sist fast inte minst så har jag slutfört min insulindelegering! Så nu kan jag ge insulin! Så skönt att slippa jaga folk hit och dit om det där. :)

Det var min dag det :D

Ska ställa mig och laga lite mat åt mig själv nu, ska nämligen iväg på ett jumpapass halv åtta! Får se hur det går, gjorde illa mitt knä ganska rejält igår när jag halkade på jobbet :/ gör ont!



This is me today! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0