Home sweet home

Nu har jag anlänt till hemstaden Uppsala igen. Bilfärden gick helt utan problem, måste erkänna att jag älskar att köra sådär långa streckor. Okej jag älskar att köra bil i allmänhet hihi, dock vill jag ha ny bil! Min bil är sjukt seg, man kom knappt om lastbilarna när man skulle köra om.

Menmen nu tänkte jag bjuda på lite bilder och så från våran lilla resa till Härnösand :D



Ellen Kexchoklad-älskare? :o



Bandvagnsåkning ftw!



Giiivakt



Ullis och Ellen läste i stort sett hela tiden :o neerds








Vi jämförde tungor haha



Glömde kapsylöppnare



Storleks-skillnad? Ja!



Och så gick vi ut i den väääldigt roliga partystaden (not) :P



Om det inte syns så är mina ben knallröda efter att ha gått en långpromenad till och från krogen, sista minuterna hade jag seriöst skitont i benen :P



Kramfors-festen



Tror jag ska satsa på en sånhär karriär? haha



Min fari :)



Kanske inte syns så bra men försvarsmakten iscensatte hur det kan se ut i strid



Sen åkte vi till det finaste stället ever! Högakusten ♥




Vi fick besök av världens sötaste hundar :D Kelpin (den lilla bruna) Klura och Kort håriga collin (hon på nedre bilden) Nella. Senast gången innan som jag såg Klura var när hon var valp och nu är hon 5 år!




Så här ser det ut när tre tjejer sprider ut sig i ett rum haha



Dom har stil i Norrland! Inte alls som i Sverigland? Eller va säger du Ellen? haha



Sen såg vi Ola, yey haha. Det var lite roligt för när vi åkte ner för rulltrappan så kollade exakt alla upp på oss och jag fattade ingenting plus att Ellen sa något i stil med "Vart är Ola då? Kör han någon backstage bakom rulltrappan eller? Haha" Så stod han precis bakom oss hahahah.

Jag shoppade massa i Birsta city, vad får ni se sen för nu ska jag pallra mig in till stan och träna :D




Kommentarer
Postat av: ellen

hahaha. älskar bilden på ola! (zupervakten bakom) jag ska rösta på honom i melodifestivalen för att gottgöra honom..

2010-03-09 @ 13:03:09
Postat av: Moa

haha aw min jacka har varit med på äventyr! haha! :D :P och högakusten! love <3

2010-03-09 @ 15:34:15
URL: http://moagw.blogg.se/
Postat av: Ullis

hahaha ja stora äventyr till och med, den gillade det! :)

2010-03-10 @ 09:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0